2014. május 27., kedd

A bevezetés bevezetése

Kedves Mindenki!

Elöljáróban annyit erről az egész áramlatról, amit szeretnék itt és most elindítani, hogy mindig is szerettem volna valamiféleképp hasznára válni korunk 'csodás' társadalmának, ezért úgy döntöttem, hogy tanár leszek és a felnövekvő generáció szürkeállományába próbálok némi információmennyiséget bejuttatni - már persze, ha azt az illető is szeretné. Azonban amíg én hivatalosan nem leszek oktató, valahogy mégiscsak szeretnék belekezdeni ebbe az egész tanítási mizériába, gyakorlatot próbálok szerezni, ezért úgy gondoltam, hogy megpróbálkozom egy bloggal, amiben biológiai témákat boncolgatok középiskolásoknak, hiszen én sem rég kerültem ki azokból a padokból és nagyjából emlékszem még, melyek azok a főbb témák, témakörök, amik esetleg kicsit komplexebb magyarázatra szorulnak, ám a gimis tanárok annyira nem szeretik bő lére ereszteni.
Miért jó ez nekem?
Egyrészt próbálom logikusan felépítgetni azokat az anyagokat, amiket felteszek, így tulajdonképpen ezek óravázlatként is szolgálhatnak nekem a későbbiekben.
Másrészt, Ti!! Reménykedem abban, hogy akad pár ember (ha nem is százak, vagy ezrek), akik érdeklődnek a biológia után (vagy ha nem is érdeklődnek, de muszáj megtanulni), érettségire készülnek és rálelnek erre a szerény kis 'izére', és ha már olvassák és 'neadjIsten' kérdésük lenne, azt írják meg nekem, én pedig próbálok válaszolni. Ez szintén hasznos lenne számomra, mivel újabb magyarázatokat kell adott esetben kiötölnöm, amire úgy gondolom szükségem lesz még a későbbiekben.
Mivel még én is koptatom az előadótermek padját, így nem iszonyatos sebességgel fognak megjelenni és felkerülni az anyagok, de azért igyekszem viszonylag rendszeresen 'publikálni'.

Kezdésnek ennyit szántam. :)
Jó szórakozást a kedves látogatóknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése